Renault sarbatoreste revenirea lui Fernando Alonso si succesul modelului Megane printr-o campanie de publicitate internationala. Fernando Alonso a ales Renault Megane F1 Team pentru fiabilitatea de top si pentru performantele exceptionale, demne de valorile Formulei 1. Cu peste 13.000 de exemplare vandute in 40 de tari in 2007, vanzarile Renault Sport si ale modelelor Renault F1 Team – Megane si Clio – s-au dublat pe parcursul unui an. Din 1995, anul lansarii modelului, Renault a produs circa 7,5 milioane de unitati Megane.
Fernando Alonso este din nou la Renault, concurand pentru echipa cu care a obtinut cele mai valoroase performante, Renault F1 Team. “Toti avem o senzatie deosebita atunci cand cumparam un nou automobil” este sloganul campaniei ce se remarca prin tonul destins, subliniat de coloana sonora a spotului TV, melodia “Cheek to Cheek” de Fred Astaire.
Acesta incepe cu aparitia lui Fernando Alonso, care se pregateste relaxat sa paraseasca hotelul, la volanul sclipitorului sau Megane F1 Team. Gata de plecare, campionul are insa de depasit niste “obstacole”, pe care le invinge cu atitudine de gentleman si afisand zambetul unui barbat de succes. In final, fericit si satisfacut, Alonso paraseste hotelul conducandu-si masina preferata.
De la lansarea din 1995, Renault a comercializat circa 7,5 milioane de exemplare Megane, care a atras aprecierile clientilor datorita fiabilitatii si performantelor de cel mai inalt nivel al segmentului. Prin asocierea cu Fernando Alonso, Renault urmareste consolidarea statutului sau de constructor generalist de automobile, cu o pronuntata imagine sportiva.
Obiectivele constau in: expunerea valorilor brandului – entuziasmul si apropierea fata de client, transferul calitatii si tehnologiei din lumea curselor la productia de serie, fidelizarea posesorilor de modele sport Renault.
Campania de publicitate internationala a luat startul in Spania, pe 14 martie si se va lansa in alte 10 tari.
Recent Comments