KGM Rebranding – SsangYong devine acum KGM – Lansare Model Actyon – primul model KGM

Brand-ul coreean emblematic SsangYong schimbă oficial denumirea în KGM, marcând un moment important în istoria sa de 70 de ani. Această transformare aduce o nouă identitate de marcă atât la nivel mondial, cât și în cele nouă piețe unde grupul AutoWallis activează – România, Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Bosnia și Kosovo.

Acest rebranding include o nouă identitate vizuală, care reflectă valorile de baza ale KGM: modernitate, calitate și orientare către client.

AUTOWALLIS GROUP  – Unic importantor al brand-ului KGM în România

AutoWallis Distribution, parte a grupului AutoWallis – cotat la bursa de valori din Budapesta, are o experiență de aproape 30 de ani ca importator auto independent.

AutoWallis Group este principalul furnizor integrat de servicii de retail și mobilitate auto din regiunea Europei Centrale și de Est. Grupul AutoWallis este prezent în 16 țări din regiunea Europei Centrale și de Est (Albania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Republica Cehă, Bulgaria, Grecia, Croația, Kosovo, Polonia, Muntenegru, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Macedonia de Nord, Ungaria) cu vânzare cu amănuntul și cu ridicata de vehicule și piese de schimb, servicii de reparații și închirieri de vehicule pe termen scurt și lung.

Mărcile reprezentate de Retail Business Unit al grupului includ Alpine, BYD, Dacia, Isuzu, Farizon, Jaguar, Land Rover, MG, Saab spare parts supply, Renault, KGM și Opel, mărcile reprezentate de Retail Business Unit includ autoturisme și motociclete BMW, BYD, Dacia, Ford, Isuzu, Jaguar, KIA, Land Rover, Maserati, Mercedes, Mercedes-Benz Truck, MINI, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, KGM, Suzuki, Toyota, JóAutók.hu și AUTO-LICIT.HU, în timp ce Mobility Services Business Unit este prezentă pe piața maghiară cu mărcile wigo carsharing, wigo fleet și Sixt rent-a-car.

Grupul AutoWallis se angajează să ofere clienților săi libertatea de a conduce ca partener pe termen lung cu mărci și soluții remarcabile în industria auto.

Pentru mai multe informatii, viziteaza: www.autowallis.com www.facebook.com/AutoWallis

KG MOBILITY

KGM este noul nume al brand-ului detinut de KG Mobility, un conglomerat sud- coreean care a achiziționat SsangYong la începutul anului 2022. Aceasta achizitie a permis realizarea unui mix ideal format din moștenirea primită în domeniul SUV-urilor cu soluții avansate de mobilitate – cum ar fi electrificarea și tehnologiile de conducere autonomă – menținând în acelasi timp brand-ul competitiv într-un peisaj auto aflat în continuă schimbare.

O IDENTITATE VIZUALĂ NOUĂ

Rebranding-ul include o transformare vizuală completă, menită să creeze o identitate de marcă modernă și unitară pentru KGM. Desi SsangYong adopta un nume și o identitate nouă , acesta păstrează logo-ul consacrat cu cei doi dragoni, un simbol al istoriei sale , ce face legătura între trecut și viitorul ambițios.

Patrik Horváth, Director de Marketing Regional pentru KGM în cadrul Autowallis Distribution Ltd., ce a condus acest proiect de rebranding, a declarat:

„Rebranding-ul este un pas major pentru noi și suntem mândri de  strategiile și execuțiile creative dezvoltate la nivel local. Combinând moștenirea KGM cu viziunea sa orientată spre viitor am creat un brand care se aliniază așteptărilor moderne ale clientilor, îmbrățișând în același timp inovația. Modelul Actyon este exemplul perfect al acestei transformări, oferind practicitate, calitate și un caracter distinctiv ce îl diferentiază de concurență.

Implementarea rebranding-ului  în nouă piețe simultan reprezintă atât o provocare, cât și o oportunitate, scopul nostru principal fiind ca potențialii clientii să regăsească noua identitate de marcă KGM atât in showroom-uri, cât și în mediile de comunicare cele mai accesate. Acest rebranding reflectă încrederea noastră în potențialul KGM de a rezona puternic atât cu clienții existenți, cât și cu cei noi.”

ACTYON: PRIMUL MODEL LANSAT SUB SIGLA KGM

Primul model Actyon a fost lansat în 2005 ca primul Sports Utility Coupe (SUC) din lume, iar acum, ca parte a rebranding-ului, KGM relansează Actyon, un SUV urban dinamic, cu un design inspirat din coupe-uri, model ce reflectă filozofia KGM “Powered by Toughness”.

  • Design Coupe Impresionant – Exterior sportiv, ce combină eleganța cu funcționalitatea robustă.
  • Interior Versatil – Spațiu generos și adaptabil pentru un stil de viată modern.
  • Inovatie Moderna – Dotări ce prioritizează funcționalitatea și confortul șoferului& pasagerilor

Noul Actyon, primul model lansat sub emblema KGM este un SUV urban, cu design inovator ce vine în întâmpinarea clienților din România, având o prezență cu adevărat impunătoare datorită dimensiunilor generoase: 4740mm lungime x 1910mm lățime x 1680 înălțime și 194mm gardă la sol, la care se adaugă un portbagaj de 668 l ce acomodează ușor   bagajele necesare în călătoriilor.

Cu un motor pe benzină de 1.5 GDI Turbo, 163 CP și cuplu de 280 Nm (AT6), Actyon este mereu gata atât pentru drumurile urbane cât și pentru provocările de weekend.

Alexandru Budeanu, Country Manager KGM România, a declarat ” 2024 a fost un an foarte important pentru brandul nostru pe piața din România: peste 2.850 de unități SsangYong livrate către clienți, cu o creștere de 43 % comparativ cu 2023.

Performanțele realizate sunt rezultatul unui brand în plină expansiune , a unor preturi competitive pentru modelele aflate în gamă, a retelei nationale de dealeri aflată în plină dezvoltare și nu în ultimul rând , clienților români.

Anul 2025 vine deja cu o nouă provocare – KGM Rebranding – , o nouă țintă de atins atât din punct de vedere imagine de brand, cât și market share. Începând cu primul trimestru al acestui an noua identitate de marcă va fi vizibilă atât la nivelul retelei de dealeri (22 distribuitori) prin signalistica modificată, prin noul design interior implementat, cât și prin noua strategie de comunicare online & offline.

Suntem încrezători că până la sfârșiul anului ne vom putea mândri cu rezultatele obținute, atât din punct de vedere awarness, cât și al vânzărilor,asa cum am făcut-o în ultimii ani.

Pe această cale dorim să le mulțumim tuturor partenerilor și clientilor nostri pentru încrederea acordată de-a lungul anilor și îi asigurăm că vom face tot posibilul pentru a ne ridica la înălțimea așteptărilor si de acum înainte, sub emblema KGM. ”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)