Mazda CX-30 2.0l Skyactiv-G122 MT6 All Packs

Mazda strecoara intre CX-3 si CX-5 un interesant model denumit CX-30 (CX-4 exista deja pe piata din China, de aici denumirea diferita), pentru a sustine cererea tot mai mare de SUV-uri din partea cumparatorilor.

Pana cand ne pica in mana un model cu Skyactiv-X, ne-am luptat cu un Skyactiv-G cateva zile, cat sa iasa filmarile de mai jos.

Cum modelele noi de Mazda exhiba un design impresionant chiar si pentru cei mai exigenti, nici CX-30 nu face rabat, si place ochiului, desi protectiile laterale imi par (si nu numai mie) cel putin exagerate, fata de linia rafinata a restului caroseriei. Tot e bine, macar stii din prima ca e CX-30…

Masina e stabila, precisa, cu un nivel de calitate ridicat, perfectibila pe alocuri, dar nimic care sa nu fie tolerabil. Pentru amatorii de senzatii dinamice motorul G122 nu e neaparat solutia potrivita, insa cu siguranta satisface cele mai pretentioase cerinte de rafinament si economie, pentru un sofer normal, obisnuit cu schimbarile de viteze la nevoie, nu va fi o problema…

In mod clar, prin design si dotarile oferite, e de netrecut cu vederea cand cautati un model de gen, cei de la Mazda nu ascund deloc faptul ca se asteapta la vanzari masive de CX-30…

9 Responses

  1. toni says:

    review complet si de calitate felicitari ! Subscriu 100% la observatia plasticilor laterale de protectie exagerat de mari . Cand am vazut prima oara masina am zis chiar ca urateste complet un super design . Se pot scoate cu alta culoare- gri machine acest defect de poiectare , rosu pe acest model nu merge din cauza acestor plastice negre ! Cat despre cutia automata nu sunt chiar atat de convins de inferioritatea cutii automate de pe Mazda ! Problema este ca Mazda are probabil cea mai tare si usor de utilizat cutie manuala si de aceea este eclipsata cea automata .

  2. Dorin says:

    Ajutati-ma sa aleg un crossover in gama de preturi 19000-22000 euro. Sa fie confortabila, insonorizare buna/decenta, tinuta de drum decenta, dinamica decenta (la depasiri) si fiabilitate. Rulaj aprox. 12000 – 15000 km anual cu doua persoane in masina si aprox. 40% urban si 60% extraurban. Spre ce sa ma orientez (ca nu e usor), CX 30, XCeed, SX4, HR-V, ….. ?.

    • turatiimaster says:

      De vazut noul Captur, e o masina foarte reusita, SX-4 e decent dar nu mai face fata aparitiei noilor modele ale concurentei, CX-30 si X-Ceed sunt de luat in seama dar configurate decent, cu motorizarile mici si optiuni atent alese. HR-V e foarte spatios. Mergeti si vedeti-le pe viu pe toate, ajuta mult in decizie.

  3. AlexP says:

    Salut,
    Din noua gama BMW(x3M,X5,Seria7,etc) nu ati mai primit nimic?
    Nu imi vine sa cred cum ajung la unii care sunt pseudo jurnalisti auto cu rang de habarnisti iar la voi nimic.

  4. Vlad says:

    Mașina este foarte frumoasa și foarte calitativ lucrata. Prețul mi se pare însă un pic cam mare. Pana la urma la 28000-30000 Euro îți iei o Mazda CX5 tot cu motor de 2L, manuala sau automata și cu 160 CP + 4×4, echipare completa pentru motorul de 2L. Interiorul este intr-adevăr o idee mai elegant la CX30, dar CX5 compensează la restul capitolelor. Mie mi se pare ca CX30 merita doar dacă nu sare de 25000 Euro. Dacă in urma configurării ajunge spre 28000 +, ceea ce nu e chiar atât de complicat, atunci tot un CX5 merita din plin.

  5. Cristi says:

    Va salut,
    felicitari si multumiri pentru calitatea review-ului si pentru informatiile oferite. Un asemenea review poate sta oricand la baza alegerii unei asemenea masini. Care nivel de echipare credeti ca ofera cel mai bun raport calitate/pret si un confort suficient/decent la drum lung?. Nivelul de baza ofera suficiente dotari si confort pentru un condus normal in viata de zi cu zi in oras si in afara?.

    • turatiimaster says:

      Eu zic ca Plus e nivelul de la care trebuie plecat. Sigur ca si nivelul de baza e ok pentru unii, insa la genul asta masina e de preferat sa fie configurata corect din prima. Plus, la care daca mai sunt bani, Style si Sound.

      • MANUEL-FLORIN says:

        Buna ziua
        Va rog frumos sa-mi spuneti ce masina ar fi mai ok dintre mazda cx 30 G 122 si kia xceed cu motor 1.4 si 140 cp!

        • turatiimaster says:

          Doua stiluri diferite, ambele sunt foarte bune, Kia e mai dinamica, motorul e mai bun, consuma o idee mai mult, Mazda e mai lenta, dar mai economica, un interior mai elegant dar mai putin vesel ca la Kia, insa sta mai slab la spatiu. E o alegere grea, faceti un drive test cu ambele si la care va ramane gandul, pe aia o luati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)