Sigur vom avea o gramada de opinii controversate legate de acest model. Ca e scump, ca de ce ai da atatia bani, ca n-are cutie automata, ca nu stiu ce, dar la sfarsit, experienta conteaza. Masina asta e o declaratie a celor de la Ford, sau mai bine zis o reiterare a faptului ca in segmentul de vehicule cu caracter sportiv, ovalul albastru inca primeste aplauze…
Da, are 3 cilindri, dar cilindreea e mai mare, vine cu 200 CP si un sasiu superb, doar cu cutie de viteze manuala, e facut pentru a fi pilotat si pilotajul acestui Puma ST e o placere, oricat nu ar conveni unora si altora…
Pare scump? Da, la prima vedere, si daca faci o comparatie cu masini care nu au nicio treaba cu zona in care se misca Puma ST, altfel, pretul si promotiile Ford vor face intotdeauna relativ accesibil un ST…
Salut, urmaresc cu mare interes prezentarile tale, sunt foarte interesante si complete, unice in peisajul de jurnalism auto in Romania. Pot spune ca la achizitionarea a 3 masini in ultimii ani m-au ajutat foarte mult review-urile tale.
Mi-a placut mult prezentarea facuta la Puma ST, un model cu adevarat deosebit si as avea o intrebare: cum ti se pare comportamentul pe sosea si feeling-ul la volan cumparativ cu un model ce-i drept o generatie mai veche (deci fara dotari de interior de genul instrumentar de bord digital, ecrane si briz brizuri) si anume Nissan Juke Nismo RS.
Nu am condus Puma ST inca insa cele 2 modele mi se par similare…
Multumesc si succes!
Nismo pierde cumva, e mai greu, mai putin performant, e si mai inalt, chiar daca pe hartie pare mai puternic, nu e, Puma ST e chiar o masinuta a dracului. Asta daca vorbim de o comparatie umar la umar. Altfel, ca masini de strada, oricare din ele e top, si Nismo vine si automat. Feelingul la volan e superior la Puma si dinamic, desi greu de simtit, daca nu stii cu ce se mananca, tot Puma e mai agila. De aia ii si zice Puma, probabil…